تمدید ثبت‌نام طرح نقد خروج سواری‌های شخصی فرسوده

۱۳م اسفند ،

 درهمین رابطه یکی از مخاطبان خبرآنلاین می نویسد: من یک خودرو اسقاط کرده ام اما پول ندارم خودروی تازه بخرم تکلیف پول ماشینم چه می گردد باید حتما ماشین بخرم تا پولم بهم پس داده شود؟
این درحالی است که معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت از تمدید ثبت نام طرح ویژه بدون جایگزین (نقدی) خروج سواری‌های شخصی فرسوده مدل ۱۳۷۲ و پایین‌تر تا پایان سال جاری خبرداد.
امیررضا رجبی افزود: طرح نوسازی ناوگان در قالب اسقاط خودروهای فرسوده ویژه دهه فجر تا پایان سال جاری تمدید شد و بر این اساس خودروهای سواری شخصی مدل ۱۳۷۲ و پایین‌تر در صورت ثبت‌نام تا پایان سال از حداکثر ارزش گواهی اسقاط به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به همراه ۲۰۰ هزار تومان بابت ارزش لاشه برخوردار می‌شوند و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز خواهد شد.
وی افزود: تنها اشخاصی مشمول این طرح می‌شوند که تا پایان سال جاری برای اسقاط خودروی فرسوده خود اقدام می‌کنند اما اگر به سال ۹۲ محول شود با توجه به اینکه مصوبه‌ای در این زمینه وجود ندارد هیچ مبلغی برای آنها در نظر گرفته نخواهد شد و بر اساس قانون نیز از تردد خودروهای فرسوده جلوگیری خواهد شد.
معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت با بیان اینکه دارندگان خودروی فرسوده از این فرصت استفاده کرده و نسبت به اسقاط خودروی فرسوده خود اقدام کنند اظهار کرد که متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مراکز مجاز اسقاط، ثبت‌نام اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی www.nosazian.net تماس با تلفن ۰۲۱۴۲۸۴۷ و ارسال پیامک بدون متن به شماره ۳۰۰۴۰۴۷ نسبت به ثبت‌نام در طرح اسقاط خودرو شرکت کنند.
رجبی گفت: ثبت‌نام برای طرح ویژه بدون جایگزین (نقدی) خروج سواری‌های شخصی فرسوده رایگان است.
به گفته وی در این مرحله از اجرای طرح نقدی اسقاط سند وکالتی نیز مورد قبول است همچنین اشخاصی که بیش از یک خودروی فرسوده داشته باشند نیز می توانند در طرح ثبت‌نام کرده و ارزش گواهی اسقاط خودروهای خود را دریافت کنند.
معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت گفت: پس از تحویل خودرو به مراکز اسقاط، مبلغ ارزش گواهی اسقاط طی یک هفته به حساب اشخاص واریز خواهد شد.
به گفته وی در حال حاضر ۲۴۰ هزار خودروی شخصی فرسوده در کشور وجود دارد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.