تمدید ثبت نام طرح ویژه نقدی خروج خودروهای فرسوده

۰۷م آذر ،

تمدید ثبت نام طرح ویژه نقدی خروج خودروهای فرسوده

معاون نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، از تمدید ثبت نام طرح ویژه بدون جایگزین ( نقدی ) خروج خودروهای فرسوده خبر داد.

به گزارش «عصرخودرو» رجبی در گفتگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه ثبت نام تا هفدهم آذر تمدید شده است از متقاضیان شرکت کننده در این طرح خواست با مراجعه به مراکز استقاط سراسر کشور و یا از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی www.nosazin.net برای ثبت نام اقدام کنند.
وی ثبت نام با سند وکالتی و پرداخت حداکثر مبلغ ارزش گواهی اسقاط ( ۱۵ میلیون ریال ) را از مهمترین شرایط پیش بینی شده در این طرح دانست.
رجبی گفت: حداکثر ارزش گواهی اسقاط خودروهای فرسوده زمانی به متقاضیان پرداخت می گردد که این اشخاص خودروی خود را تا ۳۰ آذر تحویل مرکز اسقاط دهند.
معاون نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور افزود: این طرح فقط شامل خودروهای فرسوده مدل ۱۳۵۶ تا ۱۳۷۰ می گردد و مالکان خودروهای مدل ۱۳۷۱ تا ۷۲ درصورتی می توانند در این طرح شرکت کنند که برگه عدم امکان دریافت معاینه فنی داشته باشند.
رجبی همچنین اولین بار از ثبت نام متقاضیانی که دارای بیش از یک خودروی فرسوده می باشند، خبر داد.
وی به استقبال خوب مردم از اجرای طرح ویژه بدون جایگزین خروج خودروهای فرسوده اشاره کرد و گفت: در این طرح که به مناسبت برگزاری نمایشگاه مدیریت پسماند برگزار شد، بیش از ۱۵ هزار نفر شرکت کردند.
رجبی از متوقف نشدن طرح جایگزین خودروهای فرسوده خبر داد و افزود: ثبت نام از متقاضیان در این طرح همچنان ادامه دارد.

سه شنبه ۷ آذر   ۱۵:۱۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.