تمدید دوباره مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی علمی کاربردی

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان شرکت در آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) دوره های ترمی سال دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت تعیین شده موفق به تهیه مدارک و انجام ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام این آزمون ها به مدت دو روز دیگر تمدید شد.

حسین توکلی افزود: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ترتیبی داده شد تا داوطلبان بتوانند از ساعت ۸ تا ۱۹ روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به باجه های پستی مرکزی شهرستان های مختلف کشور نسبت به تهیه مدارک ثبت نام آزمون اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: توزیع مدارک ثبت نام آزمون های کارشناسی علمی کاربردی در تهران نیز منحصرا در مناطق پستی ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ از ساعت ۸ تا ۱۹ روزهای چهارشنبه و پنج شنبه صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: داوطلبان پس از تهیه مدارک ثبت نام به روش اینترنتی و یا مراجعه به باجه های پستی باید حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند.

توکلی گفت: ثبت نام داوطلبان این دوره ها در ۱۳۶ رشته، یکهزار و ۱۲۵ کد رشته محل در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می شود.

وی تصریح کرد که دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه های مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم یا وزارت بهداشت و همچنین دارندگان مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای، حق ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ترمی علمی کاربردی دارند.

تهیه مدارک ثبت نام برای شرکت در آ‍زمون کاردانی به کارشناسی ترمی علمی کاربردی به دو روش انجام می شود که در روش اول داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و بوسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب و پرداخت مبلغ ۱۱۵ هزار ریال، کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند.

در روش دوم نیز داوطلبان می توانند به باجه های پستی مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ ۱۱۵ هزار ریال یک جلد دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت نام را دریافت کنند و در این روش، مبلغ پنج هزار ریال نیز بابت توزیع دفترچه و دو هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه توزیع کارت اعتباری ثبت نام از داوطلبان دریافت خواهد شد.

آزمون مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) دوره های ترمی سال دانشگاه جامع علمی کاربردی روز جمعه ۳۰ تیر ماه برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** ۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۰۸۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ساناز:

    تروخدا دوباره تمدید کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.