تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی پیام‌نور/ امکان ثبت‌نام پیش‌دانشگاهی‌ها

71-35.jpg

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقداد محمودی گفت: مهلت ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۲ مهرماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۳ هزار نفر در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به استقبال و در خواست مکرر داوطلبان و ارسال کامنت، تماس و پیامک از سوی داوطلبان جهت تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام ، با تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۲ مهر ماه موافقت شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: در این دوره از آزمون علاوه بر فارغ‌التحصیلان دوره پیش دانشگاهی، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند و در صورت قبولی از مهر ۹۲ دوره تحصیلی آن‌ها آغاز خواهد شد؛ به عبارت دیگر امسال یک دوره آزمون برای دو دوره پذیرش برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: آزمون فراگیر کارشناسی امسال ۲۴ آذرماه برگزار و نتایج نهایی این آزمون نیز بهمن ماه اعلام خواهد شد.

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به پل ارتباطی دانشجویان دانشگاه پیام نور با مسولان این دانشگاه افزود: داوطلبان برای دانلود دفترچه مذکور به صورت pdf می‌توانند به آدرس www.daneshgahnews.com مراجعه نمایند و سوالات و نظرات و در خواست‌های خود را از طریق کامنت به اطلاع رییس دانشگاه پیام نور برسانند.

وی با بیان اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصرا به صورت اینترنتی می‌باشد، گفت: داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام به خرید نمایند و مبلغ پرداختی ۶۵ هزار تومان خواهد بود.

محمودی افزود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و پیوسته دانشگاه پیام نور پیش از این تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ مهر اعلام شده بود.

به گزارش ایسنا، پیش از این آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۲ مهر ماه اعلام شده بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.