تمدید مجدد مهلت نام نویسی دوره های کارشناسی پیام نور

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دانشگاه پیام نورگفت: با تمدید مجدد مهلت نام نویسی در دوره های فراگیراین دانشگاه در مقطع کارشناسی ،داوطلبان این دوره ها تا ۲۴مهر برای نام نویسی فرصت دارند .


مقداد محمودی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود:مهلت نام نویسی در دوره های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور تا ۱۸ مهر تعیین شده بود که پیش از این در دو نوبت تا ۲۰ و ۲۲ مهر تمدید شده بود .
وی گفت : تا کنون ۱۱۳ هزار نفر برای شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی این دانشگاه نام نویسی کرده اندو با استقبال و درخواست بسیار داوطلبان ، مهلت نام نویسی در این دوره ها تمدید شد .
دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور افزود : آزمون فراگیر کارشناسی امسال ۲۴ آذر برگزار و نتایج نهایی آن بهمن اعلام خواهد شد.
محمودی گفت : ظرفیت پذیرش دانشجو امسال دانشگاه پیام نور در دوره فراگیر کارشناسی پیوسته بیش از ۵۴۰ هزار نفر در ۱۸ هزار رشته محل ، در دوره فراگیر کارشناسی ناپیوسته ۳۰ هزار دانشجو در ۵۷ رشته محل ودر دوره فراگیر کارشناسی ارشد نیز ۲۶ هزاردانشجو در ۱۸۰۰ رشته محل است .
وی افزود : تفاوت این دوره پذیرش دانشجو به روش فراگیر با دوره های قبل در این است که آزمون امسال در یک مرحله برگزار می شود و دانشپذیران با قبول شدن در آزمون می توانند زمان شروع تحصیل خود را نیم سال دوم تحصیلی امسال یا نیمسال نخست سال تحصیلی آینده انتخاب کنند.
دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور گفت : دفترچه دوره های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور در پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی اینترنتی  www.daneshgahnews.com  قرار دارد و داوطلبان این دوره ها باید با دریافت فایل این دفترچه و مطالعه دقیق آن ، برای نام نویسی در این دوره ها به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی  www.sanjesh.org مراجعه کنند .
محمودی همچنین گفت : داوطلبان نام نویسی در دوره های فراگیر این دانشگاه باید۶۵۰ هزار ریال هزینه مربوط به این کار را در مراحل نام نویسی اینترنتی ، از همین طریق با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند .
نام نویسی دوره های فراگیر کارشناسی دانشگاه امسال از ۱۲ مهر آغاز شده است .
نام نویسی نوبت دوازدهم دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیز از۱۶ مهر آغاز شده است و تا ۲۴ مهر ادامه دارد.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.