تمدید مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره ˝تئاتر مقاومت˝

۱۵ام بهمن ،

مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت تا ۳۰ بهمن سال جاری تمدید شد.

 

به گزارش هنرآنلاین، با توجه به استقبال نویسندگان و گروه‌های نمایشی از فراخوان چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره که پیشتر تا ۱۵ بهمن اعلام شده بود تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۰ بهمن تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره ظرف مدت مقرر آثار نمایشی خود را از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی www.theatermoghavemat.ir و یا به نشانی پستی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان حافظ شمالی، بن بست وحدت، پلاک ۵، بنیاد فرهنگی روایت، طبقه ۴، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ارسال کنند.

همچنین همراه با آثار نمایشی برای شرکت در این جشنواره، مدارک دیگری نیز باید ضمیمه شود که علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به نشانی پایگاه اینترنتی فوق‌الذکر از شرح کامل مدارک مورد نیاز اطلاع حاصل نمایند.

یادآور می‌شود، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با تأکید بر مفاهیم انقلاب، دفاع مقدس و با هدف بهره‌برداری از گنجینه فرهنگ و هنر دفاع مقدس، ارج نهادن به هویت دینی و ملی ایران، کشف استعدادها و توانمندی‌های فکری و ذوقی هنرمندان به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مهرماه سال برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.