تمدید مهلت ارسال صورت الکترونیکی معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مکرر

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور،دراطلاعیه این سازمان با اشاره به درخواست‌های مکرر مودیان برای ارسال اطلاعات معاملات فصلی به طریق الکترونیکی ،آمده است: در اجرای دستورالعمل ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و به منظور تسهیل درانجام وظایف قانونی مودیان،نرم افزار و راهنمایی اجرایی مربوط به تسلیم و ارسال الکترونیکی صورت معاملات از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از طریق بخش صورت الکترونیکی معاملات در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی در دسترس خواهد بود.

در این اطلاعیه مهلت تسلیم و ارسال صورت معاملات سه ماهه اول سال جاری برای مودیان صرفا به صورت الکترونیکی تا پایان مردادماه جاری ذکر شده است.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: مودیان محترم با عنایت به تمدید مهلت مزبور نسبت به تکمیل و ارسال صورت معاملات خود به شرح دستور العمل مذکور و فرایند مندرج در سامانه عملیات الکترونیکی سازمان اقدام نمایند.

یادآور می‌شود این اطلاعیه به منزله ابلاغ دستورالعمل تکمیلی برای تمامی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان به عنوان مجری سامانه‌های عملیات الکترونیکی سازمان محسوب می شود.

اقتصام**۲۰۲۴**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۱۹۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی:

    بایستی تمدید شود چون برای اولین بار است و مردم تجربهندارند پس حتما لااقل تا ÷ایان شهریور ۹۳ تمدید کنید.

  2. دلاور:

    لطفا تمدید نمایید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.