تمدید مهلت تکمیل ظرفیت آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد تا روز شنبه ۶ آبان خبر داد و گفت: برای این مرحله ۱۳ هزار و ۵۰۰ ظرفیت جدید ایجاد شده است.

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت ۲۴ شنبه ۶ آبان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: متقاضیان می‌توانند در این مرحله تا ۲۰ کدرشته محل جدید را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در این مدت برای ویرایش اطلاعات انتخاب رشته‌های انتخابی خود نیز مهلت دارند.

وی افزود: آندسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

به گفته توکلی، چنانچه‌ هر یک ‌از داوطلبان که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌شده، در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یک ‌از کدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ لغو می‌شود و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ کنند.ضمناً چنانچه قبولی قبلی آنان مربوط به دوره روزانه باشد حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت. لذا به‌ پذیرفته‌شدگان‌ تأکید می‌شود در انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه دقت‌ کافی‌ را داشته باشند، در غیر این صورت‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.