تمدید مهلت ثبت‌نام وام مسکن خبرنگاران/ کمتر از ۱۰ هزار نفر تقاضا کردند

پدرام پاک آئین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به کثرت درخواست‌های خبرنگاران برای تمدید مهلت ثبت نام وام مسکن، مدت این ثبت‌ نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: این آخرین مهلت برای ثبت نام جهت دریافت وام مسکن است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: بدیهی است پس از پایان مهلت جدید، به درخواست‌هایی که پس از این تاریخ به سامانه سمان ارائه شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

پاک آئین درباره تعداد متقاضیان تا پایان ساعت اداری روز جاری که آخرین مهلت اعلام شده قبلی برای ثبت نام جهت دریافت این وام بود، گفت: آماری در حدود کمتر از ۱۰ هزار تقاضا در سامانه سمان برای این تسهیلات به ثبت رسیده است.

 

به این ترتیب و بر اساس اعلام این مقام مسئول در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در عرصه مطبوعات و رسانه که متقاضی دریافت وام مسکن روزنامه‌نگاران هستند، می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸/۵/۹۱ با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک اطلاعات خبرنگاران (سمان) به نشانی www.saman-gov.ir اقدام به ارسال مدارک و ثبت تقاضای خود جهت دریافت تسهیلات وام مسکن بکنند.

 

با توجه به ظرفیت محدود این تسهیلات، روزنامه‌نگاران دارای رابطه استخدامی با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و همچنین متقاضیان متاهل در اولویت قرار دارند. نتیجه بررسی‌ها از طریق سایت‌ سمان تا حداکثر یک‌ماه پس از اتمام مهلت مقرر از طریق همین سایت به متقاضیان اعلام خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.