تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد

۰۳م اسفند ،

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ دانشگاه آزاد تا فردا ۳۰ بهمن ماه خبر داد.

دکتر ناصر اقبالی اعلام کرد: آخرین فرصت برای جاماندگان از ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه خواهد بود و داوطلبانی که به هر سبب تا کنون نتوانسته‌اند در این آزمون ثبت نام کنند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org 20 رشته محل را بر اساس علاقه انتخاب کرده و آن را ثبت کنند.

رییس مرکز آزمون گفت: در این آزمون انتخاب حوزه امتحان با داوطلب است و هر فرد می‌تواند نزدیک ترین شهر را به محل زندگی خود در بین ۴۶ حوزه‌ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، گزینش و در پایگاه اینترنتی ثبت کند.

اقبالی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۲ گفت: این آزمون در ۹، ۱۰ و ۱۱ خردادماه سال ۹۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج پذیرفته شدگان در شهریور ماه سال ۹۲ خواهد بود.

اقبالی در پایان پیشنهاد کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.