تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت

ˈکوروش پرندˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: سومین آزمون از آزمون های ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت هماهنگ و سراسری، ۱۹ آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

وی در خصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد می توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

وی افزود: سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در سال جاری، در ۴۰ حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از ۳۴۰ حرفه غیر متمرکز در بخشهای صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در تاریخ ۱۹ آبان ماه همزمان در ۳۱ استان و بیش از ۴۵۰ حوزه امتحانی طی پنج نوبت آزمونی برگزار می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هزینه ثبت نام در آزمون های سنجش مهارت برای رشته های فنی و کشاورزی ۱۵۰ هزار ریال و برای رشته های خدماتی ۱۰۰ هزار ریال است و متقاضیان وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی پردازند.

اقتصام ** ۹۱۲۳ **۱۵۹۴

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.