تمدید مهلت دریافت آثار متقاضی شرکت در تئاتر خیابانی مریوان

فروردین ۱۴۰۳

مهلت دریافت لوح فشرده آثار متقاضی شرکت در هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تا ۲۷ مردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش هنرآنلاین، “شهرام نوشیر” مدیر کانون تخصصی نمایش های خیابانی ایران اعلام کرد: در پی در خواست های مکرر هنرمندان عرصه نمایش های خیابانی از سراسر کشور در خصوص تمدید مهلت دریافت لوح فشرده آثار هنرمندان شهرستان های ایران و با توجه به طرح این موضوع در جلسه ای که در مریوان با حضور دبیر اجرایی و جمعی از هنر مندان و ستاد اجرایی هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد، مقرر شد؛ جمع بندی دلایل مطرح شده برای تمدید مهلت دریافت آثار به اطلاع دبیر جشنواره و مدیرکل هنرهای نمایشی رسیده تا پس از اطلاع و اعلام نظر، نتیجه را به اطلاع تمامی هنرمندان نمایش خیابانی برسانیم.

مشاور هنری هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، افزود: بدین ترتیب تاریخ مهلت دریافت لوح فشرده به منظور شرکت در هشتمین جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان تمدید شد و تاریخ دریافت آثار که در گاه شمار فراخوان این جشنواره ۱۲ مردادماه ذکر شده بود به تاریخ ۲۷ مردادماه تغییر کرد. امید است این تمدید مهلت دریافت آثار، در بالا بردن کیفیت نمایش های ارائه شده و رفع مشکلات پیش رو در شهرستان ها، مؤثر واقع شود.

هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با دبیری قباد میمنت آبادی مهرماه سال جاری در مریوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.