تمدید مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری

وی افزود: آن گروه از شرکت کنندگان آزمون دکتری که با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل مثبت( بزرگتر یا مساوی یک) هستند مجاز به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت خواهند بود.

مشاورعالی سازمان سنجش از داوطلبانی که مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت خواست با توجه به اطلاعیه های ثبت نام تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۹۱ با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به واریز مبلغ ۲۸ هزار ریال از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام و حداکثر پنج کدرشته محل را مطابق رشته امتحانی خود انتخاب کنند.

وی یادآور شد: جدول فهرست کدرشته محل های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری، همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته داوطلبان مجاز در سایت اینترنتی سازمان سنجش فعال شده است و داوطلبان می توانند با استفاده از این فهرست، رشته های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند.

به گفته توکلی، گزینش نهایی در هریک از کدرشته های تحصیلی اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون و اطلاعیه های قبلی آن انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل های مندرج در اطلاعیه تکمیل ظرفیت، متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی که امکان پذیرش دانشجو در آن دانشگاهها وجود داشته باشد صورت خواهد گرفت.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


اخبار دانشگاه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.