تمدید مهلت شرکت در همایش دور از سایه

با توجه به درخواست جمعی از پژوهشگران و فیلمسازان، مهلت ارائه اثر به دبیرخانه همایش دور از سایه (مفهوم سینمای تجربی) تا ۲۰ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این مرکز قصد دارد تا در راستای شرح وظایف جدید خود در سازمان سینمایی کشور و به منظور تبیین درک مشترک از مفهوم “سینمای تجربی” در حوزه سینمای داستانی و مستند، همایشی را تحت عنوان «دور از سایه» در یکی از مناطق جنوبی کشور برگزار نماید.
برپایه این گزارش، موضوعات این همایش که زمان برگزاری آن، متعاقباً به اطلاع خواهد رسید، اینگونه تعریف شده است:
۱) فیلم «مستندِ تجربی» چه نوع فیلمی است؟
۲) فیلم «داستانیِ تجربی» چگونه فیلمی است؟
 این گزارش می افزاید: سرفصل های پژوهشی «همایش دور از سایه» نیز به این شرح است: سینمای تجربی در حوزه تعاریف نظری، سینمای تجربی یا فیلمساز تجربی، سینمای تجربی در حوزه روش و ابزار، سینمای تجربی و استانداردهای تولید، سینمای تجربی در حوزه پخش و مخاطب، سینمای تجربی از ایده و طرح تا فیلمنامه، سینمای تجربی، آراء و اندیشه (با موضوع آزاد)
گفتنی است: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از کلیه صاحب نظران، اندیشمندان، فیلمسازان، مولفان، مترجمان و علاقمندان دعوت بعمل می آورد تا مقالات پژوهشی و کاربردی خود را جهت طرح در همایش دور از سایه، حداکثر تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۵۲۸۳۱۴ ارسال نمایند. بدیهی است که به مقالات منتخب، جوایز ارزنده ای هم تعلق خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که مقررات شرکت در همایش دور از سایه، شرایط ارائه پژوهش ها، فرم شرکت و… روی پایگاه اینترنتی “سینماتجربی” به نشانی www.cinematajrobi.ir  قرار گرفته است./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.