تمدید نرخ ویژه رومینگ همراه اول

همراه اول در تعرفه های ویژه بهارخود برای اپراتورهای عربستان سعودی ۸۰ درصد تخفیف ، ۶۰ درصد تخفیف برای اپراتور آوا ترکیه و ۶۰ درصد تخفیف برای اپراتورهای کروکتل وزین عراق منظور کرده است.
به گزارش موبنا همچنین ۶۰ درصد تخفیف برای اپراتور اتصالات امارات متحده عربی در نظر گرفته شده است که ارزانتر از خود اتصالات می باشد.
لازم به ذکر است به مجرد شماره گیری (۰۰۹۸) در خارج از کشور، هزینه تماس به صورت هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد، حتی اگر این تماس بدون پاسخ یامنجر به شنیدن پیغام شبکه باشد و یا شماره گیری بصورت ناقص انجام گیرد شامل هزینه رومینگ خواهد شد.
درهمین حال مشترکان باید توجه کنند در صورت بر قراری ارتباط بین دو تلفن همراه ایرانی در کشور ثالث برای تلفن همراه تماس گیرنده هزینه مکالمه به صورت بین الملل و برای مخاطب هزینه تماس دریافتی مطابق با تعرفه های اعلام شده محاسبه خواهد گردید. بنابراین کاهش مدت زمان برقراری ارتباط را در کشور میزبان توصیه می نماییم.
چنانچه افزایش کارکرد تلفن همراه بیش از مبلغ ۲۰۰ دلار این شرکت مجاز به قطع تلفن همراه بوده اما بدلیل تاخیر در ارسال این اطلاعات امکان قطع دقیقا“ در حد مجاز تعیین شده وجود نداشته و مسئولیت پرداخت بدهی به هر میزان تا قبل از زمان قطع بر عهده مشترک است این درحالیست که احتمال انتقال بخشی از مبلغ کارکرد تلفن به صورتحساب دوره بعد وجود دارد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.