تمرین پشت درهای بسته

جام جم آنلاین: تمرین صبح پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با کره‌جنوبی در شرایطی برگزار شد که «کی روش» اجازه مصاحبه بازیکنان با خبرنگاران را نداد.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار روز سه شنبه پیش رو برابر کره جنوبی آماده می کند، صبح امروز پنجشنبه نیز تمریناتش را در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی در شرایطی پیگیری کرد که قرار بود به انتخاب کادر فنی چند بازیکن با خبرنگاران گفت وگو کنند.

در این تمرین که تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی آن برای خبرنگاران باز بود، «کارلوس کی روش» با اتخاذ تدبیری برای حفظ آرامش در تیمش اجازه گفت وگو بازیکنان با رسانه های گروهی را نداد تا خبرنگاران دست خالی محل تمرین تیم ملی را ترک کنند.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان که یکی از مربیان پروپاقرص حضور در تمرینات «کی روش» است، از سوی وی اجازه یافت تا انتهای تمرین بماند.

 تیم ملی فوتبال کشورمان که در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با تیم های کره جنوبی، لبنان، قطر و ازبکستان همگروه است، تاکنون برابر ازبکستان به برتری یک بر صفر رسیده است، برابر قطر در ورزشگاه آزادی مساوی کرد و مقابل لبنان در بیروت یک بر صفر شکست خورد تا حساسیت دیدار با کره جنوبی چند برابر شود.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که از اهمیت خاصی برای شاگردان «کارلوس کی روش» برخوردار است، ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. در حال حاضر ایران چهار امتیازی است و کره جنوبی با هفت امتیاز در صدر جدول قرار دارد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.