تمرکز اصلاح‌طلبان بر اشتراکات با هدف کاهش اختلافات داخلی/معرفی چهره‌ای معتدل برای انتخابات

۲۰ آبان ،

لاسجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اصلاح طلبان با تمرکز بر روی اشتراکات خود سعی در معرفی چهره‌های معتدل دارند تا از این طریق میزان توجه و حساسیت جامعه نسبت به این طیف را بسنجند.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروزی قاطع در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: اظهارنظرهای پیش از انتخابات در پی زمینه‌سازی و هدایت افکار عمومی است و اصلاح‌طلبان در تلاشند پیش از انتخابات با اعلام نظرات، نقد عملکرد دیگران و ارائه برنامه، خود را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دهند.

وی تصریح کرد: برخی از چهره‌های سرشناس این روزها سعی دارند با ادعای اینکه شرایط حضور برای اصلاح طلبان مهیا نیست، یا اینکه نمی‌گذارند بیاییم و یا ادعای عدم سلامت انتخابات و… بر وضعیت بغرنج و سردرگم این جریان سرپوش بگذارند، تا احیاناً کسی متوجه اوضاع آشفته این جریان نشود.

لاسجردی با اشاره به اظهارات اخیر برخی چهره‌های سرشناس اصلاحات گفت: اینکه چرا اصلاح‌طلبان همیشه پیش از برگزاری هر انتخاباتی ادعای پیروزی می‌کنند و پس از انتخابات بدون ارائه هیچگونه سندی مدعی عدم سلامت انتخابات و تقلب می‌شوند، موضوع قابل توجه و قابل تأملی است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان شرط موفقیتشان را در اجماع می‌دانند، تصریح کرد: این گروه در تلاشند تا با تشکیل یک ائتلاف مهم زمینه‌ساز ورود چهره‌هایی سرشناس شوند که به احتمال زیاد توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند، بنابراین با آوردن چهره‌های معتدل سعی دارند میزان توجه و حساسیت جامعه به این طیف را بسنجند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان با تمرکز بر روی اشتراکات خود سعی دارند جلوی ریزش‌ها و اختلاف‌نظرها را بگیرند چراکه با توجه به حجم نگاه‌های مردم و بازی‌های سیاسی این جناح در قبل در شرایط فعلی توان همگرایی کامل و یکجانبه شدن را ندارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.