تمرکز اپل به سمت تولید HDTV

اما چرا اپل باید یکHDTV بسازد؟ اوایل هفته یکی از خبرنگارانCnet  از ریموند سونیرا، بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل شرکت فن آوری DisplayMate درباره زمان بندی عرضه مک بوک پرو مبتنی بر رتینای ۱۳ اینچی سوال کرد.

اگر چه وی نتوانست به این سوال پاسخ دهد اما توضیح خوبی درباره اینکه چرا کمپانی اپل روی صفحه نمایش رتینا زوم کرده است داشت. او معتقد است که این کمپانی همچنان به تطبیق دادن رتینا با محصولات درجه یک خود به خصوص تلویزیون اپل ادامه خواهد داد. اما علت این امر بیشتر از انکه به خاطر ذات رتینا باشد مربوط به ثبات و دوام این فن آوری است.

سونیرا می گوید: تئوری من این است که ثبات رنگ و دقت رتینا در تمام محصولات اپل برای این کمپانی بسیار مهمتر از رزولوشن آن است و این مسئله مبنای استراتژیک تولید تلویزیون اپل خواهد بود.

او در یکی از گزارش هایش ادامه داد: از وقتی آی پد ۳ عرضه شد، مشخص بود که تمام محصولات آینده اپل از لحاظ قدرت بصری تصویر و نهایت دقت رنگها و تصاویر با آن برابری خواهند کرد.اما چرا اپل باید تلویزیون خودش را  بر خلاف سایر برندهای تلویزیون با یک صفحه نمایش واقعی معرفی کند؟ زیرا تمام  تلویزیون های فعلی تصاویری با رنگ های نادرست و متناقض تولید می کنند که با آنچه مشتری در آی فون و آی پد می بیند هیچ همخوانی ندارد.

مشتریان دوست دارند همه چیز از جمله عکس های شخصی، نمایش های تلویزیونی و ویدئو ها را دقیقا مشابه کیفیت تصویر محصولات اپل ببینند.

امروزه فن آوری های مربوط به صفحه نمایش بسیار مهمتر از گذشته شده اند. چند سال پیش درگزارش هایی که درباره لپ تاپ ها نوشته می شد حتی در سایت ها بزرگ، تنها شرح کوچکی از جزئیات صفحه نمایش ها می نوشتند.

و طبق معمول ، اپل هم وارد این راه شده است.

Cnet/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.