تمرینات ذوب‌آهن با ۲۰ بازیکن آغاز شد/ غیبت رجب‌زاده و تنهایی کربکندی!

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر عصر روز دوشنبه با حضور ۲۰ بازیکن و زیر نظر رسول کربکندی در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این تمرین قاسم حدادی‌فر، محمد صلصالی، اسماعیل فرهادی، سینا عشوری و سیدمحمد حسینی از نفرات مطرح قدیمی تیم و ابراهیم محمدی، مصطفی بابک، مسعود همامی و … حضور داشتند. رسول کربکندی که هنوز دستیارانش را معرفی نکرده است، به تنهایی بازیکنان را تمرین داد.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید این اخبار گفت: در این تمرین ۴ بازیکن امید تیم و مهدی رجب‌زاده که در خارج از کشور حضور دارند، شرکت نکردند. البته رجب‌زاده طی روزهای آینده به جمع نفرات اضافه می‌شود.

وی در مورد جذب دورازه‌بان اضافه کرد: مذاکرات اولیه‌ای را با رحمان احمدی انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ این دروازه‌بان هستیم. در شرایطی که نتوانیم دروازه‌بان ایرانی جذب کنیم، قطعا یک گلر خارجی به خدمت خواهیم گرفت. ضمن اینکه به غیر از دروازه‌بان، یک مدافع و یک مهاجم خوب را هم به خدمت خواهیم گرفت.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین در مورد اردوهای این تیم گفت: تیم ذوب‌آهن از سوم تا هشتم تیرماه اردویی را در چادگان برگزار می‌کند و در صورت فراهم شدم شرایط، از دهم تا بیستم تبرماه اردویی را در کشور ترکیه اردوی برپا خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.