تمرینات ویژه نویدی کیا و اشجاری در اردوی تیم سپاهان در ترکیه

به گزارش روز جمعه ایرنا ، نویدی کیا و اشجاری دو بازیکن تیم سپاهان اصفهان که دوران مصدومیت را می گذرانند ، تمرینات ویژه ای را در اردوی آمادگی این تیم در ترکیه انجام می دهند.

این دو بازیکن زیر نظر کادر پزشکی تیم فوتبال سپاهان تمرینات ویژه ای را انجام می دهند و بیشتر به تمرینات بدنسازی می پردازند.

کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان انتظار دارد که این دو بازیکن تا پایان اردوی آمادگی این تیم ترکیه از بند مصدومیت رهایی یافته و بتوانند به همراه دیگر بازیکنان این تیم به تمرین بپردازند.

محمد غلامی مهاجم تیم فوتبال سپاهان نیز که از ناحیه پا دچار شکستگی شده است هم اکنون با پای گچ گرفته در اردوی این تیم در ترکیه حضور دارد.

پیش از این اعلام شده بود که غلامی با رفع مصدومیتش بزودی به جمع دیگر بازیکنان این تیم خواهد پیوست.

ردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، از روز یکشنبه گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در نزدیکی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شده است.

مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در ۷۰ کیلومتری شهر آنکارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

کاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشکل از ۳۸ بازیکن و همراه، در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ اسکان یافته است.

بازیکنان این تیم که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می کنند، در مدت حضور در این اردو زیر نظر کادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مدت حضور خود در اردوی شهر آنکارا، چهار دیدار دوستانه برگزار می کند.

خاورم *۲۳۰ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۰۸۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.