تمرین استقلال؛ مجیدی آمد، نکونام نه

۳ م دیماه ،

فارس: خبرها باشگاه استقلال : تمرین تیم استقلال با حضور فرهاد مجیدی و در غیاب جواد نکونام و مجتبی جباری برگزار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل گهر دورود در حالی تمریناتش را پیگیری کرد که فرهاد مجیدی اولین جلسه تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد.

این بازیکن به محض ورود به کمپ زنده‌یاد حجازی وارد رختکن شد و حنیف عمران‌زاه و سیاوش اکبرپور با این بازیکن به خوش و بش پرداختند.

در ادامه مجیدی پس از ورود به زمین به سمت کادر فنی تیم استقلال رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت. این بازیکن چند دقیقه بعد پس از آنکه متوجه ورود قلعه‌نویی به کمپ استقلال شده بود به سمت سرمربی آبی‌پوشان رفته و او را در آغوش گرفت.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود ۲۰دقیقه در خصوص حضور فرهاد مجیدی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*در حالیکه همه چیز تحت تأثیر بازگشت بازیکن شماره ۷استقلال بود جواد نکونام و مجتبی جباری در تمرین امروز حاضر نشدند.

*حدود ۲۰۰ نفر از هواداران تیم استقلال به صورت پراکنده در تمرین امروز حضور داشتند، آنها قصد داشتند در ابتدا به تشویق بازیکنان بپردازند که مشوقین تیم استقلال از این امر جلوگیری کردند. مشوقین از تماشاگران خواستند تا در ۱۵دقیقه پایانی بازیکنان را مورد تشویق قرار دهند. این در حالی بود که در ابتدای تمرین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان در سکوت کامل برگزار شد، ضمن آنکه چند تن از مأموران نیروی انتظامی در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشتند.

*پیش از آنکه بازیکنان تمرینات ابتدایی را آغاز کنند سرمربی تیم استقلال حدود ۵ دقیقه با حنیف عمران‌زاده به صحبت پرداختند. همچنین ساموئل بازیکن سیه‌چرده آبی‌پوشان از طریق مجید صالح با سرمربی تیمش به صحبت پرداخت و توضیحاتی را به او ارائه کرد.

*فرهاد مجیدی در ابتدای تمرین به همراه دیگر بازیکنان بدن‌ خود را گرم کرد و زیر نظر حاج‌قاسم مربی بدنساز آبی پوشان تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت.

*دکتر نوروزی، شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی از حاضرین در تمرین امروز استقلال بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان در مقابل گهر به میدان رفته بودند پس از ۲۰ دقیقه دویدن دور زمین راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه به فوتبال داخل تیمی پرداختند.

*تماشاگران تیم استقلال در خصوص غیبت جواد نکونام و مجتبی جباری سؤال می‌پرسیدند و می‌خواستند بدانند این دو بازیکن به چه سبب در تمرینات حاضر نشدند.

* هاشم بیک زاده به سبب مصدومیت از ناحیه کمر در رختکن حضور پیدا کرد و با سایرین تمرین نکرد.

* در اواخر تمرین هنگامی که فرهاد مجیدی قصد داشت از رختکن خارج شود بیش از ۲۰۰ هوادار پشت در رختکن تجمع کرده و به تشویق این بازیکن پرداختند این درحالی بود که امیر قلعه نویی با گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین به رختکن رفته بود.

 

*طرفداران استقلال بعد از اینکه مجیدی کمپ را ترک کرد شعار معروف دربی ۶۹ را سر دادند. این شعار کنایه به ضعف شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس مقابل مجیدی است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.