تمرین استقلال پیش از دیدار با فولاد/ ضربات ایستگاهی خارج از چارچوب!

۰۶م آذر ،

تمرین عصر دوشنبه تیم فوتبال استقلال با تاکید بر روی ارسال از کناره‌ها و ضربات ایستگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس این تیم برابر فولاد از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد و بازیکنان این تیم آخرین دستورات تاکتیکی قلعه‌نویی را پیش از دیدار با فولاد مرور کردند.

بخش آغازین تمرین امروز پس از گرم کردن بازیکنان، تمرین پاس به خارج و شوت به سمت دروازه بود. پس از حدود ۱۰ دقیقه بازیکنان استقلال با تقسیم شدن به دو گروه به تمرین پرسینگ و پاس‌های سریع پرداختند. در این تمرین امیر قلعه‌نویی تاکید بسیاری بر روی ارسال‌های پاس‌های تک ضرب داشت که در چند صحنه به همین سبب به چند تن از بازیکنان تیمش مثل اکبرپور و برهانی تذکر جدی داد.

این تمرین حدود ۲۰ دقیقه طول کشید و پس از آن استقلالی‌ها سانتر از جناحین و ضربه سر را تمرین کردند. مدت زمان بسیار این تمرین و اصرار قلعه‌نویی بر جزئیات آن احتمالا گویای این مطلب است که استقلال در بازی روز چهارشنبه برابر فولاد تاکید بسیاری بر سانتر از کناره‌ها و استفاده از ضربات سر خواهد داشت.

از تمرین امروز عصر حدود ۱۰ تماشاگر دیدن کردند که همین تعداد اندک در بخشی از تمرین به شدت مجتبی جباری را که به تنهایی دور زمین می‌دوید تشویق می‌کردند.

پایان‌بخش تمرین امروز هم ضربات ایستگاهی بود که البته به جز چهار ضربه سایر ضربات بازیکنان استقلال خارج از چهارچوب بود. این مسئله انتقاد قلعه‌نویی را در بر داشت.

مهدی فنونی‌زاده، سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری در کمپ استقلال حاضر بودند و تمرین این تیم را از نزدیک تماشا می‌کردند. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال هم در اواخر تمرین به این جمع اضافه شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.