تمرین شاداب سرخ‌پوشان در غیاب محمد نوری/یحیی پا به توپ شد!

۲۱م دیماه ،

30-11.JPG

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (پنجشنبه) تمرین شادابی را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کردند که از نکات جالب توجه آن می‌توان به غیبت محمد نوری و پا به توپ شدن گل‌محمدی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز و از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر گرد هم آمدند تا تمرین امروز خود را انجام دهند. در تمرین امروز تمام بازیکنان پرسپولیس به جز محمد نوری حضور داشتند.

در آغاز تمرین بازیکنان پرسپولیس به دو دسته تقسیم شدند و در دو نیمه جداگانه به تمرین پرداختند. دسته اول که شامل بازیکنان اصلی پرسپولیس می‌شد، در گوشه‌ای از زمین که به سکوی تماشاگران نزدیک بود، گل کوچک بازی می‌کردند و دسته دیگر که توسط بازیکنان ذخیره تشکیل شده بود، در نیمه دیگر زمین و در سه گروه به تمرین سانتر به روی دروازه و ضربه سر پرداختند.

سعید عزیزیان نیز که به تازگی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب شده است امروز در تمرین حاضر بود و با نیلسون و محمدی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرین می‌کرد. امیر عابدزاده دروازه‌بان دوم پرسپولیس به همراه بازیکنان ذخیره تمرین می‌کرد.

حدود ۵۰ هوادار برای تماشای تمرین سرخ‌پوشان به ورزشگاه آمده بودند آن‌ها در یک ساعت اول تمرین در قسمتی جمع شده بودند که بازیکنان اصلی گل کوچک بازی می‌کردند، اما پس از پایان تمرین آن‌ها که حدودا ۲۰ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان بود، هواداران به سمت دیگر ورزشگاه آمدند تا تمرین بازیکنان ذخیره را تماشا کنند.

یحیی گل‌محمدی به همراه بازیکنان اصلی تیمش گل کوچک بازی می‌کرد. این بازی با حضور وی بسیار شاداب و بانشاط برگزار شد و از روحیه بالای بازیکنان پرسپولیس حکایت می‌کرد. تمرین بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر بگوویچ انجام می‌شد.

در طرف دیگر حضور مهدی مهدوی ‌کیا در جمع بازیکنان ذخیره شور و حال خاصی به تمرین آن‌ها داده بود به گونه‌ای که تمام بازیکنان به هنگامی که مهدوی‌کیا باید توپ را سانتر می‌کرد، از او طلب توپ می‌کردند تا روی سانترهای خوب او گل بزنند. همچنین محمد قاضی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته تمرین کرد.

اواخر تمرین اسماعیل هلالی بازیکن سابق پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شد تا تمرین پرسپولیسی‌ها را از نزدیک ببیند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.