تمرین شوت به دروازه استقلالی ها باعث مصدومیت یک نونهال شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در تمرین شوت زنی امروز (دوشنبه) بازیکنان تیم فوتبال استقلال، توپ ها در چند نوبت با عبور از نرده ها، به داخل مدرسه فوتبال استقلال که در پشت یکی از دروازه ها قرار دارد، افتاد که در یکی از این مواقع، توپ با شدت اندکی به صورت یک نونهال خورد.

این مساله باعث نگرانی ‘میرشاد ماجدی’ سرپرست تیم استقلال شد به شکلی که از دکتر ستوده پزشک استقلال خواست تا این نونهال را معاینه کند.

** تمرین تیم استقلال در حالی ساعت ۱۸ امروز در کمپ این باشگاه آغاز شد که بازیکنان زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز تیم با دویدن دور زمین، خود را گرم کردند و سپس تمرین پاس های کوتاه و بازی ‘آقا وسط’ در دستور کار قرار گرفت.

سپس ‘امیر قلعه نویی’ سرمربی تیم فوتبال استقلال، تمرین سانتر از جناحین و شوت به دروازه را در دستور کار آبی پوشان قرار داد.

** طالبی مترجم سال گذشته ‘میشائیل هنکه’ مربی آلمانی سابق تیم استقلال در پایان تمرین آبی پوشان با ‘امیر قلعه نویی’ دقایقی به گفت و گو پرداخت.

در پایان تمرین نیز بازیکنان تیم استقلال به سمت هواداران رفتند و از آنان قدردانی کردند.

طبق گفته مربیان استقلال قرار است ملی پوشان این تیم از فردا

(سه شنبه) در تمرینات آبی پوشان شرکت کنند.

حدود ۱۰۰ تماشاگر در سکوهای نیمه ساخته کمپ استقلال، سرمربی و بازیکنان را تشویق می کردند.

یک دروازه بان آزمایشی از شهر اراک نیز در تمرینات استقلال شرکت کرد تا در صورت تایید کادر فنی به این تیم اضافه شود.

در تمرین امروز آبی پوشان، حجت‌الاسلام ‘احمد مالک’ مسوول فرهنگی، ‘رضا رجبی’ مشاور فنی سرمربی، ‘شاهرخ بیانی’ پیشکسوت استقلال و ‘میرشاد ماجدی’ سرپرست تیم استقلال حضور داشتند.

ورزشی. ** ۱۳۴۶ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۰۱۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.