تمسخر اوباما از سوی یک سخنگوی ارتش اسرائیل

۰۷م آذر ،

abc-3.jpg

یکی از سخنگویان اصلی ارتش رژیم صهیونیستی به سبب انتشار یافتن تصویری از خود در فیسبوک که در آن باراک اوباما را به تمسخر گرفته با واکنش‌ها و انتقادات شدیدی رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، ساشا دراتوا، سخنگو و مسئول دفتر رسانه‌ای تازه ارتش رژیم صهیونیستی، اواخر ماه سپتامبر در صفحه خود در فیسبوک تصویری از صورت خود را در حالی که به گل آغشته بود منتشر کرده و زیر آن نوشت: “به سبک اوباما!”

اما از زمان آغاز جنجال بر سر این تصویر دسترسی وی به فیسبوک محدود شده است. تصویری از پست حاوی این تصویر به همراه نظرات ذیل آن در اینترنت انتشار یافته که یکی از اشخاص نظر دهنده گفته است: آیا می‌دانی این یک اقدام نژاد پرستانه است؟

در تصویر مناقشه برانگیز، صورت دراتوا به گِل‌های ساحل دریاچه بحرالمیت آغشته است. وی در پاسخ به واکنش‌ها علیه خود در صفحه توییترش نوشت: من یک نژاد پرست نیستم، لطفا انتشار یافتن دروغ دربارهٔ من را متوقف کنید.

وی هم‌چنین در فیسبوک نیز طی یک پست تازه گفت که در اثر جنجال بر سر این عکس بازتاب غلطی از نظرات وی داده شده است.

دراتوا نوشت: من همواره دربارهٔ اعتقاداتم صریح بوده و هستم و چیزی برای پنهان کردن ندارم. تصویر مذکور بازتاب اعتقادات من نیست و به هیچ وجه ارتباطی به جایگاه من در ارتش اسرائیل ندارد.

دراتوای ۲۶ ساله اصالت بلژیکی داشته و مسئول دفتر رسانه‌ای تازه ارتش اسرائیل است. وی در ارتباط برقرار کردن با منتقدان و حامیان اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی فعال است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.