تمسخر پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک توسط کوالکام، آنها به برتری های اسنپ دراگون می بالند

ممتازنیوز:

تمسخر پردازنده 8 هسته ای مدیاتک توسط کوالکام، آنها به برتری های اسنپ دراگون می بالند

شرکت کوالکام با انتشار ویدئویی تبلیغاتی در مورد جدیدترین پردازنده هایش، به یکی از رقبای خود یعنی MediaTek حمله نمود. MediaTek اخیرا اعلام کرده بود که در حال کار برروی اولین تراشه ۸ هسته ای واقعی (۸ هسته CPU) در دنیاست. کوالکام در این ویدئو سعی دارد تا اعلام کند که راه آنها اشتباه است.

این سازنده تراشه تفاوت بین سری پروسسورهای اسنپ دراگون و رقیب خود را به روشی جالب نشان میدهد. به گفته Qualcomm، تعداد هسته های CPU واقعا مهم نیست و در واقع ۱۷ عدد از ۲۰ اپلیکشن برتر در چین از ۲ هسته استفاده می کنند.آنها می گوید به سختی یک دستگاه به هسته های سوم و حتی چهارم نیاز دارد و این در حالیست که این روزها کمپانی های مختلف بدنبال اضافه کردن هسته های CPU هستند. از دید کوالکام، بیش از تعداد هسته، بازدهی آنهاست که از اهمیت زیادی برخوردار است. نظر شما در این زمینه چیست؟ یا کوالکام موافقید یا مخالف؟

دانلود

gsmarena

پی سی وار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. amin:

    من از گوشیه هشت هسته ای استفاده میکنم که بایدبگم گفته کوالکام کاملا درسته چون گوشیه من همیشه تو نوددرصد مواقع از دو هسته بیشتر استفاده نمیکنه حتی وقتی بهش فشارمیارم بازم به زور از هسته سوم خودش استفاده میکنه وباوجود اینکه هشت هسته داره ولی عملا بیشتر مواقع شیش تاش بدونه استفادس منم قبول دارم که هستها کمتر باشن ولی قویترباشن اسمارتفون بهتر کار میکنه هشت هسته ای که توبیشتره کاراش لگ مشکل داره بدرد چی میخوره فقط تنهاچیزی که این هستهایه اضافه دارن بنچمارکایه کاذب اوردنه که بازارشونو گرم میکنه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.