تمهیدات بانک صادرات برای ۳۰ اسفند ماه

۲۸م اسفند ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای جلب رضایت مشتریان و رفاه بیشتر هموطنان تعداد ۵۹۹ شعبه را به عنوان شعب کشیک اعلام  و این شعب در روز ۳۰ اسفند ماه سال آماده ارایه خدمات می‌باشند.
به گزارش بینا، این بانک با هدف جلب رضایت و رفاه بیشتر هموطنان در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ اسفند سال ۹۱ تعدا ۵۹۹ شعبه خود را در سراسر کشور آماده ارایه خدمات نموده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته این شعب از ساعت ۱۵/۷ الی ۱۵/۱۱ نسبت به ارایه خدمات به مشتریان اقدام می‌نمایند که لیست شعب کشیک در وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir درج شده و است. همچنین شعب کشیک این بانک آمادگی دارند تا روز ۲۹ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۲ به مشتریان گرامی خدمات بانکی ارایه نمایند.
شایان ذکر است این بانک به منظور  ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان خود آمادگی دارد تا علاوه بر ارایه خدمات از طریق شعب کشیک و ابزارهای الکترونیکی همچون: بانکداری اینترنتی، تلفن بانک، همراه بانک و… از طریق ۳۸۵۰ دستگاه خودپرداز و ۳۸۵ هزار دستگاه پایانه فروش  خدمات مالی متنوعی را به مشتریان و هموطنان ارائه نماید.
همچنین این بانک آمادگی دارد تا در روزهای آغازین سال ۹۲ از طریق ۳۵۸ شعبه در سراسر کشور در روز یکشنبه ۴ فروردین ماه سال ۹۲، از ساعت ۹ الی ۱۲ نسبت به ارایه خدمات مالی و بانکی به هموطنان اقدام نماید.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.