تمهیدات لازم دولت سوریه برای مقابله با معارضین تروریست

۲۹م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سوریه برای مقابله با گروه‌های تروریستی آموزش‌دیده از جانب آمریکا در کشورهای پیرامون از جمله یمن و ورود آنها به سوریه تمهیدات لازم را مهیا کرده است.

“سیدرضا صدرالحسینی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود گروه‌های تروریستی آموزش‌دیده توسط آمریکا به سوریه گفت: این اقدامات بیشتر به یک جنگ روانی شبیه بوده و با توجه به سابقه درخشان ارتش سوریه و حمایت مردم از آنها به نظر می‌رسد دولت سوریه به خوبی توانسته از تمام توان خود برای ایجاد امنیت و ثبات در برابر اقدامات تروریستی معارضین بهره ببرد.

وی ادامه داد: سوریه برای مقابله با گروه‌های تروریستی آموزش‌دیده از جانب آمریکا در کشورهای پیرامون از جمله یمن و ورود آنها به این کشور تمهیدات لازم را مهیا کرده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: به سبب شکست‌های متمادی که گروه‌های تروریستی نظیر القاعده در سوریه متحمل شده‌اند به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از اشخاص وابسته به این گروه‌های تروریستی تمایلی برای ورود به این کشور ندارند چراکه وعده‌های داده شده به آنها از سوی آمریکا و غرب محقق نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.