تمهیدات ویژه ترافیکی برای عبور زائران از استان البرز

۰۵خردادماه،

معاون عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام (ره) تمهیدات ویژه ترافیکی برای ارائه خدمات بهتر به زائرانی که از این استان عبور می کند، صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، کاوه حداد پور در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال ۹۲ با بیان این مطلب افزود: هر ساله در ایام رحلت امام خمینی مشتاقان بسیاری برای تجدید میقاق به سمت بارگاه مطهر امام راحل (ره) سفر می کند ضمن اینکه تقاضای سفر به شهرهای شمالی نیز افزایش می یابد از این رو تمهیدات لازم به منظور یکطرفه کردن جاده چالوس انجام می گردد.
وی با بیان اینکه هماهنگی های خوبی با دیگر دستگاهها برای کاهش پیک ترافیک و روان سازی ترافیک هاصورت گرفته است افزود: تمام دستگاهها به صورت شبانه روزی در حال آماده باش می باشند و تردد محورها به صورت روزانه به مسئولان پیامک خواهد شد.
رئیس شورای ترافیک استان البرز ادامه داد: از جمله تدابیر لازم در جاده چالوس برای روان سازی ترافیک نصب نیوجرسی در مکان هایی که تعریض صورت گرفته که همانند قیف عمل می کند و نیز اطلاع رسانی از طریق پیامک به شهروندان، استقرار اورژانس و آتش نشانی در طول مسیر است.
حداد پور در پایان خاطر نشان کرد: پلیس تمهیدات لازم را برای تعطیلات پیش رو در نظر گرفته و طرح ویژه ای را در جاده های پر تردد و منتهی به تهران و جاده چالوس اجرا می کند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.