تناقض‌گویی‌های آمریکا به سبب ترس از تندروهای داخلی است/ ایران، فاتح اولین خاکریز مذاکرات نفس‌گیر هسته‌ای

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تناقضاتی که وجود دارد به این سبب است که آمریکایی‌ها برای مدیریت روانی تندروها در جامعه آمیرکا ناگذیر برای به کار بردن این ادبیات می باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم معارفه علی اکبر ولایتی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در مورد مذاکرات ژنو گفت: بنده فکر می‌کنم تحول مهمی در عرصه مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد و ما موفق شدیم اولین خاکریز را در این عرصه مهم فتح کنیم.

وی افزود: به رسمیت شناختن حق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و پذیرفتن اصل غنی‌سازی توسط کشورهای ۱+۵ بی شک برای جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت محسوب می‌شود.

بروجردی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای برداشتن گام‌های بعدی و پذیرفتن اصل توافق‌ها که در نهایت موضوع هسته‌ای از شورای امنیت سازمان ملل به شورای حکام برگردد و ما بتوانیم در یک شرایط عادی به فعالیت‌های خودمان ادامه دهیم برای ما یک موفقیت بود.

وی افزود: منحنی تحریم‌ها سیر نزولی خود را عملا آغاز کرده است و ما در آغاز این کار هستیم اما همین که سطح تحریم‌ها را شکسته‌ایم برای جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: به هر صورت دراین مذاکرات سخت و نفس‌گیر اولین موفقیت‌ها نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.

بروجردی دربارهٔ تناقض‌گویی‌های مقامات آمریکایی دربارهٔ مذاکرات ژنو تصریح کرد: تناقضاتی که وجود دارد به این سبب است که آمریکایی‌ها برای مدیریت روانی تندروها در جامعه آمریکا ناگزیر از به کار بردن این ادبیات می باشند.

وی تاکید کرد: اظهارات مقامات رژیم صهونیستی از جمله وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که اعلام کرد دنیا فریب خورده است نشان دهنده خشم این رژیم از مذاکرات ژنو بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.