تن:تعامل با انجمن‌ها جشنواره تجسمی فجر را رونق می‌دهد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تاکید پنجمین جشنواره تجسمی فجر بر حضور آثار تازه هنرمندان

عضو شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فجر معتقد است که تعامل با انجمن‌ها سبب رونق جشنواره فجر می‌شود.

علی تن یکی از اعضای شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فجر iبه خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: یکی از نقاط قوت جشنواره فجر امسال این است که انجمن‌ها حضور پررنگی در برپایی جشنواره دارند. 

وی در این باره گفت: خوشبختانه با توجه iبه تعامل خوبی که در طول سال با انجمن‌ها داریم و برنامه‌های مختلفی که در قالب نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها برگزار می‌کنیم در جشنواره بین‌المللی فجر هم شاهد اوج این تعامل با انجمن‌ها هستیم. با توجه iبه اینکه انجمن‌ها ارتباط تنگاتنگی با هنرمندان دارند از اینرو برای برگزاری جشنواره فجر هم می‌توانند اطلاعات بیشتری در اختیار هنرمندان قرار دهند و موضوعات جشنواره و فاکتورهایی که سبب انتخاب آثار برتر می‌شوند را iبه هنرمندان منتقل کنند. 

تن در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تعامل خوب با انجمن‌ها سبب می‌شود که هنرمندان بسیاری از طریق انجمن در جشنواره فجر شرکت کنند و از طرفی تولیدات تازهشان را برای جشنوار ارسال کنند نه اینکه آثاری آرشیوی را iبه جشنواره بفرستند. از طرفی اطمینان داریم که نتیجه واقعی تر این تعامل را در تعاملات و دستاوردهای سال شاهد خواهیم بود. 

این عضو شورای سیاستگذاری با اشاره iبه اینکه در جشنواره امسال شاهد اجرای برنامه‌های منسجم تری خواهیم بود اظهار کرد: مطمئنا با توجه iبه تجاربی که در سال‌های گذشته iبه دست آورده‌ایم امسال با توجه iبه رفع نواقص شاهد برگزاری جشنواره منسجم تر و iبهتری هستیم. در این جهت قصد داریم هنرمندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و در نهایت شاهد تولید آثار فاخر بیشتری نسبت iبه سال‌های گذشته باشیم. و هنرمندان بیشتر را تحت پوشش قرار دهیم و خروجی بیشتر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سیاست هر جشنواره تولید آثار تازه است. در این زمینه اصرار داریم که آثار حداکثر در یک سال اخیر تولید شده باشند. سیاست جشنواره فجر با رویکرد موضوعاتی برگزار می‌شود که انتظار داریم هنرمندان هم مضمون آثارشان بر مبنای این موضوعات باشد. در حقیقت امسال بیش از کمیت iبه کیفیت آثار توجه داریم. 

علی تن درباره روش‌های اطلاع رسانی برای حضور هنرمندان در جشنواره اظهار کرد: برای حضور هنرمندان در این جشنواره اقدامات مختلفی انجام می‌دهیم. تعامل با انجمن‌ها و دعوت هنرمندان از کانال این انجمن‌ها، از طریق شبکه‌های صدا و سیما، انتشار یافتن بروشور و ارسال پیامک هنرمندان را iبه حضور در پنجمین جشنواره بین المللی فجر دعوت می‌کنیم. با اطلاع رسانی مناسب و ایجاد انگیزه لازم iبه طور حتم هنرمندان بیشتری نسبت iبه سال‌های پیش در این دوره حضور پیدا می‌کنند.
 

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.