تنظیم برنامه‌های انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان در سال جدید

محمد پهلوان دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه هرگونه فعالیت دانشجویان باید توام با عقلانیت باشد، گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و شرایط خاص جمهوری اسلامی ایران دانشجویان باید با شور و نشاط، تمامی فعالیت‌های خود را با منطق و عقلانیت به پیش ببرند.

وی برگزاری کرسی آزاداندیشی از سوی دانشجویان را یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکل‌های دانشجویی دانست و تاکید کرد: با توجه به خواست مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در فضای دانشگاه‌ها این مسئله در اولویت برنامه‌های دانشگاهی است که باید بتوانیم آن را به بهترین شکل برگزار کنیم.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه افزود: تشکل‌های دانشجویی سعی در اجرای برنامه‌های مختلف در طول این یک سال دارند تا بتوانند تاثیرات آن را به بهترین شکل در جامعه به انجام برسانند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: تشکل‌های دانشجویی باید با هماهنگی کامل با یکدیگر در ایجاد یک فضای کاملا عقلانی و دانشجویی  با در نظر گرفتن انتخابات ریاست جمهوری در این راستا گام بردارند.

پهلوان بحث بیداری اسلامی را از دیگر مباحث مهم دانشجویان عنوان و ابراز داشت: با توجه به تحولات بین‌المللی و مسائل داخلی دانشگاهیان و دانشجویان، آنها باید با وحدت کامل و عملکرد مثبت تاثیرات قابل قبولی را در فضای دانشگاه و عمومی جامعه داشته باشند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید جامعه اسلامی دانشجویان سلسله جلسات خصوصی را برای فعالیت این تشکل دانشجویی در فضای دانشگاه‌ها  در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرده و نتایج مطلوبی را از این جلسات به دست آورده‌ است.

پهلوان گفت: جامعه اسلامی دانشجویان در تلاش است تا برنامه‌های خود را در فضای دانشگاه‌ی اجرا و بتواند با بیان مطالبات خود از افراد و کارشناسان سیاسی مختلف در آگاهی‌سازی جامعه برای انتخاب فرد شایسته در انتخابات ریاست جمهوری شریک باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.