تنظیم پیش نویس تصویب نامه حمایت از تولید ملی با همکاری بخش خصوصی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مسئول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید از تنظیم کلیات پیش نویس تصویب نامه حمایت از تولید ملی خبرداد و گفت: دراین راستا از تعامل و همفکری صاحبنظران و بخش خصوصی برای هرچه پربارتر تنظیم شدن این مصوبه استقبال می کنیم .

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از شاتا؛ « کیومرث فروتنی » تصریح کرد: این اقدام در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخل و با هدف مدیریت فضای کسب و کار،ساماندهی سازو کارهای تولید، ارتقای تحقیق توسعه استاندارد و کیفیت و مدیریت امور صنایع و معادن صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور حمایت از تولیدات داخلی و توسعه صادرات همسو ، نسبت به ارائه بسته حمایت از تولید ملی با نگرشی بر تولید محصولات صادرات محور این اقدام را انجام خواهد داد.

به گفته فروتنی ، پیش نویس این مصوبه پس از تنظیم و تحلیل و بررسی در کارگروه تخصصی به کارگروه اصلی  حمایت از تولید برای تصویب ارسال خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در این راستا تلاش خواهد شد تا ابتدا آسیب شناسی و رسیدگی به مشکلات در صدر اقدامات قرار بگیرد.

مسئول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید همچنین اظهار کرد: مقرر شده است تا اعضای کارگروه تخصصی حمایت از تولید و نمایندگان دستگاهها و نهادهای ذیربط و همچنین بخش خصوصی برای ارائه نقطه نظرات و  دیدگاههای خود تا ۱۰ روز آینده اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا بررسی و تصویب این مصوبه هر چه زودتر نهایی شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.