تنها ایرانی که مالک یک باشگاه اروپایی است!



تاریخ انتشار: ۱۹ March 2016 | 11:30 am

آخرین برنامه نود سال 94 با حضور جناب خان پخش شد

آخرین برنامه نود در سال ۹۴ با حضور یک میهمان ویژه و البته مرور اتفاقات برنامه در سالی که گذشت پخش شد.

آخرین برنامه نود سال ۹۴ با حال و هوای نورزوی با حضور میهمانان ویژه روی آنتن شبکه سه رفت. در آغاز برنامه جناب خان مهمان حضوری برنامه بود. عادل فردوسی پور زمانی که قصد داشت اعلام کند جناب خان میهمان برنامه است گفت: امشب تنها ایرانی که مالک یک باشگاه اروپایی است، میهمان برنامه است!

جناب خان در ابتدای صحبت هایش اشاره ای به ابراهیم تهامی داشت و در اتفاقی جالب فردوسی پور تهامی را روی خط آورد تا با جناب خان گفت و گویی جالب داشته باشد. فردوسی پور در این مکاله شوخی های جالبی با جناب خان داشت. در بخشی از این شوخی ها جناب خان یک بلیط هواپیما به فردوسی پور هدیه داد و به او گفت: این بلیط را بگیر و سوار هواپیما شو… بعد از دقایقی خلبان از هواپیما بیرون می پرد و هواپیما مسقیم به کوه برخورد می کند! البته فردوسی پور در پاسخ گفت: فعلا زود است. می خواهم چند جام جهانی دیگر را ببینم.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه به عملکرد برنامه در سال ۹۴ اختصاص داشت. در نهایت نیز ۹۳٫۳ درصد بینندگان نود رضایت خود را از برنامه در طول سال ۹۴ اعلام کردند.

چالش سرگیجه

در بخشی از برنامه این هفته آیتم جالبی پخش شد که در آن کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، علی انصاریان، آرش برهانی، جواد کاظمیان، داریوش شجاییان و حنیف عمران زاده شرکت داشتند. در این آیتم جالب شرکت کنندگان باید ۱۲ دور به دور توپ می چرخیدند و بعد به سمت توپی که روی نقطه پنالتی بود می رفتند تا توپ را به سمت دروزاه شوت کنند. در این آیتم جالب فردوسی پور هم شرکت کرد اما او فقط توانست ۶ دور به دور توپ بچرخد!

در بخش های بعدی برنامه آخر سال ۹۰ آیتم های جالبی از اتفاقات سال گذشته نود پخش شد.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.