تنها با اقتصاد مقاومتی می توان با جنگ اقتصادی دشمن مقابله کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان کردستان، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای شهرستان دیوان دره با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی و فناوری افزود: در زمان طاغوت اکثر مردم بی‌سواد بودند اما امروز سرعت علمی کشور بسیار بالاست. برخلاف میل ابرقدرت‌ها نیروگاه اتمی می‌سازیم و در حوزه پزشکی حرفی برای گفتن داریم به طوری که اکثر کشورهای همسایه برای معالجه به ایران سفر می‌کنند و این موضوع جایگاه بالای علمی ایران را نشان می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین یاد و خاطره شهدای استان کردستان و شهرستان دیوان دره را گرامی داشت و افزود: باید از شهدای دفاع مقدس به نیکی یاد کرد . اگر فداکاری آنها نبود م  امروز به این جایگاه دست نمی‌یافتیم.

نقدی افزود: با ایثار و فداکاری رزمندگان بود که توانستیم به موفقیت و پیروزی‌های خوبی دست یابیم. این ایثار و فداکاری بود که ما در جنگ عراق پیروز شدیم و توانسته‌ایم سی و چند سال مقابل آمریکا بایستیم و به خوبی کشور را آباد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: البته یک عده در داخل کشور بر این باورند که ما باید با آمریکا سازش کنیم چرا که اگر با آمریکا سازش نکنیم نمی‌توانیم به پیشرفت دست یابیم.

وی گفت: این موضوع از سوی جریان اصلاح طلب مطرح می‌شد و آنها بر این باور بودند که ما برای پیشرفت کشور باید با آمریکا سازش کنیم در صورتی که این حرف‌ها و مواضع دروغ است. ما می‌توانیم هم با آمریکا و سلطه مبارزه کنیم و هم در عرصه‌های متعدد به پیشرفت‌های خوبی دست یابیم.

سردار نقدی افزود: ما می‌تونیم با مبارزه و مقابله با غرب به پیشرفت‌های خوبی دست یابیم ضمن آنکه با تمام توان نیز می‌توان مقابل ابرقدرت‌ها و گروه ۱+۵ ایستاد.

وی با اشاره به تغییر و تحولات در منطقه و کشورهای اروپایی افزود: امروز مردم منطقه بیدار شده‌اند ضمن آنکه این بیداری به قلب کشورهای اروپایی نیز رسیده است. جنبش ۹۹ درصدی در آمریکا ایجاد شده است و این جنبش مقابل سیاست‌های سردمداران آمریکا ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: امروز مهمترین موضوع برای ما موضوع اقتصادی است. دشمن می‌خواهد با تمام وجود این پیام را صادر کند که ایران نمی‌تواند در حوزه اقتصادی موفق ظاهر شود.

وی افزود: این در حالی است که جوانان انقلابی در ایام فراغت خود به شهرستان‌های محروم سفر می‌کنند و در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند و شرکت‌ آنها در این اردوها فقط برای آبادانی کشور است.

نقدی افزود: ما در حوزه اقتصادی نیز نیاز به جهاد داریم ضمن آنکه باید از تمامی ظرفیت‌های کشور برای بهبود وضعیت اقتصاد استفاده کنیم.

وی افزود: امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید به عرصه اقتصاد توجه جدی داشته باشیم چرا که در حال حاضر عرصه جهاد برای ما جهاد اقتصادی است و امیدواریم در این حوزه به شکوفایی‌های خوبی دست یابیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین از فداکاری و حمایت مردم دیوان دره از گفتمان انقلاب اسلامی تشکر کرد و گفت: شما مردم همواره از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اید و امیدوارم در حال حاضر در همه حوزه‌ها حضور جدی داشته باشید تا بار دیگر فداکاری خود را در دفاع از انقلاب اسلامی به اثبات برسانید.

این مقام مسئول در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:‌ با اقتصاد مقاومتی می‌توان مقابل جنگ اقتصادی دشمن ایستاد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.