تنها در مدت ۶ ماه به ۹۰۰ پرونده مزاحمتی ایرانسل رسیدگی شد

۲۵م دیماه ، موبنا- مزاحمت‌های مشترکان اپراتور ایرانی- خارجی ام. تی . ان – ایرانسل به خطوط تلفن ثابت استان تهران در شش ماه اول سال جاری با ۲۰ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۱۵ مورد گزارش شده است.

مجید علیمردانی، مدیر کل دفتر بازرسی ،ارزیابی و پاسخگویی به شکایات مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه اختلاف ایجاد مزاحمت از سوی مشترکان اپراتور دوم در مقایسه با مشترکان همراه اول بسیار فاحش است، اظهار داشت: مزاحمت‌های گزارش شده از سوی اپراتور دوم به خطوط تلفن ثابت مخابرات استان تهران در شش ماه اول سال از۹۱۵ مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در سال قبل تعداد مزاحمت‌های صورت گرفته از جانب مشترکان اپراتور ام.تی.ان ایرانسل حدود ۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده، ادامه داد: مسوولان این اپراتورباید دراین خصوص تدبیری اندیشه کنند و مخابرات نیز به منظور کاهش این معضل همکاری‌های متناوبی را با این اپراتور انجام خواهد داد.

علیمردانی افزود:همچنین تعداد مزاحمت‌های تلفنی صورت گرفته از خطوط همراه اول به خطوط ثابت استان تهران۶۸۴ مورد گزارش شده است، این در حالیست که این میزان نسبت به شش ماهه اول سال جاری کاهش پیدا کرده و مزاحت‌های تلفنی گزارش شده از سوی اپراتور اوا در این مدت ۲۶۵ مورد گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه شرکت مخابرات اپراتورهای تلفن همراه باید خود در خصوص مشترکان خود که از طریق خطوط خود مزاحمت ایجاد می‌کنند، اقدامات لازم را داشته باشند و شرکت ارتباطات تلفن ثابت نیز کنترل و شناسایی مزاحمت‌های تلفنی مشترکان خود را به عهده دارد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.