تنها چکی که از بین کل تیم نقد شد

جواد نکونام با شرایط متفاوتی در استقلال حضور دارد وی که با مبلغی قابل توجه به استقلال پیوسته است در بین نفرات این تیم تافته ای جدا بافته است.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: جواد نکونام در حالی وارد تیم استقلال شد که از روز ابتدایی حضورش در این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفت و این تیم را همراهی کرد این در حالیست که هافبک آبی ها با شرایط متفاوتی از لحاظ مالی نیز روبرو ست و این موضوع وی را بصورت کامل از دیگران متمایز کره است.
 این بازیکن که با دریافت ۵۰۰میلیون نقد قراردادش را بااین تیم امضا کرد در حال حاضر نیز با شرایط بسیار مناسبی نسبت به دیگر بازیکنان روبرو است و از لحاظ مالی در وضعیت ایده آل قرار دارد و مسئولان با وی شرایط متفاوتی دارند. در حقیقت پولی که قرار است به وی پرداخت شود در زمان مقرر پرداخت می شود اما این درحالیست که چنین اتفاقی در مورد دیگر نفرات تیم رخ نمی دهد و اکثر اعضای تیم ۷ ماه است که پولی دریافت نکردند و این موضوع آنها را با مشکلات بسیار زیادی روبرو کرده است.
شایان ذکر است: نکونام جزو نفراتی است که تافته جدا بافته تیم محسوب می شود این موضوع، شرایط را به نفع وی پیش می برد و به همین دلیل است که وی تمایل زیادی برای ترک استقلال ندارد. این بازکن در حال حاضر نیز جزء نفراتی است که چک نقدی اش را دریافت کرده است و دیگر بازیکنان از ان بی اطلاع هستند زیرا تقبل نیمی از منبع قرار داد وی به عهده مدیریت تیم و نیمی از آن همراهان استقلال است که به مدیریت استقلال کمک مالی می کنند به همین دلیل در خصوص قرار داد برخی بازیکنان وی را همراهی میکنند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.