تنوع عرضه کتاب های کودک ونوجوان در نمایشگاه یار مهربان

به گزارش روز جمعه ایرنا، آینده هیچ کشوری بدون در نظر گرفتن فرهنگ، علم و دانش که زیر بنای آن به شمار می رود، ممکن نیست و در این عرصه نباید از توجه به کودکان غافل شد.

برخی کشورها با برنامه ریزی های مدون آموزشی و فرهنگی برای کودکان دیروز خود، اکنون به توسعه دست یافته اند، و جمهوری اسلامی ایران نیز که اکنون در حال طی کردن پله های ترقی و پیشرفت است با برنامه ریزی برای آینده سازان می تواند به جایگاه شایسته ای دست یابد.

کتاب و کتابخوانی که در کشور با برگزاری نمایشگاه کتاب رنگ وبوی خاصی پیدا می کند، یکی از راههای آشنایی و فرهنگ سازی نسل نو و جوان کشور برای ساختن آینده ای روشن است.

غرفه کودک ونوجوان این رویداد فرهنگی یکی از درخشان ترین غرفه ها در نمایشگاه کتاب است.

در نمایشگاه بیست وپنجم کتاب، هر چند غرفه کودکان بواسطه جانمایی در بیرون از شبستان و گرمای حاکم بر آن فضایی چندان مطلوبی ندارد، اما حضور ناشران این بخش و شوق و توجه ویژه کودکان و نوجوانان و دقت آنها در انتخاب کتاب های مورد علاقه خود، موجب تحمل گرما از سوی خانواده ها شده است.

در بخش ویژه کودکان، انتشارات گوناگونی به عرضه محصولات خود پرداخته اند اما آنچه که نظر کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان را به خود جلب کند غرفه غنی انتشارات ‘قدیانی’ است که حضوری موفق در این بخش از نمایشگاه دارد.

تنوع در عرضه کتاب و توجه ویژه مسوولان در این بخش و همچنین علاقه مندی و دقت نظر آینده سازان در انتخاب کتاب ها این بخش، نوید آن را می دهد که آینده ای با افرادی پر از معلومات در انتظار ایرانیان است.

** ۱۷۰۸ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۹۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.