تنگسیری:امنیت‌خلیج فارس‌دست سپاه‌است

۳۰م دیماه ،

جانشین فرمانده کل نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت خلیج فارس در دست پاسداران است، گفت: نیروی دریایی سپاه اشراف کامل بر تمام مرزهای دریایی دارد و امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داریم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سردار علیرضا تنگسیری در آیین تودیع و معارفه فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه در عسلویه با تجلیل از خدمات سردار ناصری در مدت خدمت در این منطقه اظهار داشت: سردار ناصری خدمات ارزشمند و قابل قبولی در این منطقه ارائه کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه چند عامل در قدرت یک کشور تاثیرگذار می باشند افزود: مردم، جغرافیا و سلاح و تجهیزات در قدرت یک کشور تاثیرگذار می باشند.

جانشین فرمانده کل نیروی دریایی سپاه به نقش ارزشمند رهبری در نظام اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: وجود رهبری آگاه و شجاع سببات موفقیت ایران اسلامی شده و نقش برجسته رهبری، ایران اسلامی را از گذرگاه‌های سخت نجات داده است.

تنگسیری با بیان اینکه ما پاسداران زیر بیرق هیچکس نیستیم به جز رهبری ادامه داد: پاسدار رنگ نمی‌گیرد و پاسداران رهبرشان را شاخص می‌دانند و در مسیر رهبری حرکت می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین شیعه و سنی خاطرنشان کرد: اسلام همواره بر حفظ وحدت تاکید داشته و در این شرایط حساس نیز همه باید با وحدت و همدلی برای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

این فرمانده ارشد سپاه با بیان جایگاه والای رهبری اذعان داشت: با وجود رهبری مدبر و شجاع در برابر تمام فتنه‌ها پیروز شده‌ایم و همواره باید در مسیر ولایت و رهبری گام برداریم.

تنگسیری با اشاره به قابلیت‌های ارزشمند سپاه اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه اشراف کامل بر تمام مرزهای دریایی دارد و امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داریم.

وی با بیان اینکه امروز تامین امنیت خلیج فارس در دست پاسداران است یادآور شد: به فضل خدا روز به روز شاهد عزت و افتخارآفرینی بیشتر نظام هستیم و امیدوار هستیم به موفقیت‌های بیشتر برسیم.

در این آیین با تجلیل از خدمات سردار ناصری در مدت چهار سال فرماندهی منطقه چهارم دریایی سپاه، سردار بادین به عنوان فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.