تنگه هرمز، تنگه صلح، دوستی و برادری باشد

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «بدرین سعود بن حارب البوسعیدی» گفت: ایران همواره خواستار آن است که تنگه هرمز، تنگه صلح، دوستی و برادری باشد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار «بدرین سعود بن حارب البوسعیدی» وزیر دفاع عمان با اشاره به سابقه طولانی روابط دوستانه و برادرانه ایران و عمان، بر توسعه مناسبات همه جانبه دو کشور بویژه در زمینه همکاری های دفاعی تاکید کرد.

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار آن است که تنگه هرمز، تنگه صلح ، دوستی و برداری باشد.

رییس جمهور با مثبت ارزیابی کردن نتایج و دستاوردهای سفر اخیر پادشاه عمان به ایران و توافقات سازنده میان دوکشور در جریان این سفر، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه همکاری ها و مناسبات با دیگر کشورها، اولویت ویژه ای برای همسایگان خود بخصوص کشور عمان قائل است.

وزیر دفاع عمان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام های گرم پادشاه عمان به دکتر روحانی و آرزوی پیشرفت و سربلندی برای دولت و ملت ایران، سفر سلطان قابوس به جمهوری اسلامی ایران را موفقیت آمیز دانست.

بدرین سعود بن حارب البوسعیدی گفت: همکاری های دفاعی ایران و عمان تاکنون روند مثبت و سازنده ای داشته و مطمئناً برمبنای اراده رییس جمهوری اسلامی ایران و پادشاه عمان تعاملات بیش از پیش میان مسئولان دو کشور به پیشبرد اهداف و توسعه همه جانبه مناسبات تهران – مسقط کمک شایانی خواهد کرد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.