تهاتر پروژه های عمرانی با حاویی های دولت

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری نوساز، محمد رضا پورابراهیمی داورانی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهارداشت: با توجه به کاهش درآمدهای ارزی درآمدهای ارزی درسال جاری قطعا برای سال ۹۲ باید درآمدهای تازهی غیر از درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز تعریف کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بودجه باید بر مبنای واقعیت ها بسته شودافزود:برای فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی دربودجه سال آینده باید از کمک بخش خصوصی استفاده کنیم وبا تفاهم وزارت نفت و اتاق بازرگانی بخشی از دغدغه های ناشی از وصول درآمدهای ارزی را مرتفع کنیم.

وی با تاکید برتقویت صادرات غیرنفتی و با اشاره به افزایش قیمت دلارگفت: با افزایش قیمت دلارمزیت‌هایی درصادرات غیرنفتی ایجادشدبه نحوی که طی چند ماه گذشته شاهدافزایش شدیدی در حجم صادرات غیر نفتی کشور بودیم.

پورابراهیمی افزود: درآمدهای ناشی ازصادرات غیرنفتی ضمن توازن بخشیدن به درآمدهای ارزی منبع خاصی برای کمک به تولید ملی خواهد بود و بخشی از کسری درآمدهای ارزی را پوشش می دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر تکیه وزارتخانه ها بر درآمدهایی با رویکرد دانش بنیان اظهارداشت:باید به سمت تولید ثروت از علم برویم.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس اظهارداشت: اجرای پروژه های عمرانی را با تهاتر حاویی های قابل واگذاری دولت می توان به بخش خصوصی سپرد.

وی افزود: اگربخش خصوصی دربودجه ۹۲ ازدولت حاویی بگیرد و پروژه عمرانی تحویل دهدهم تصدی گری دولت کاهش می یابد وهم پروژه های عمرانی اجرا می گردد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: دولت درمشارکت بخش خصوصی و اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴به صورت شکلی و نه عملی واردشد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.