تهاجم فرهنگی خطری است که جوانان را تهدید می کند

۲۰م آذر ،

سعاد اعیونی در محل اجلاس جهانی اساتید دانشگاه ها و بیداری اسلامی:

متفکر لبنانی با اشاره به نقش برجسته اساتید در تربیت و آموزش جوانان گفت: خطرناک ترین امری که جوانان مسلمان با آن روبرو می باشند، تهاجم فرهنگی است که دشمن با استفاده از ابزار نظامی و ابزار نرم وارد شده است تا به هدف خود برسد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، سعاد اعیونی از لبنان با گرامیداشت حضور اساتید مسلمان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه ها و بیداری اسلامی اظهار داشت: ملت های مسلمان با از دست دادن اراده خود به امتی پراکنده تبدیل می شوند که این امری است که ملت های مسلمان باید با تلاش این امر را برطرف کرده چرا که هدف دشمن نیز پراکنده کردن امت اسلامی است.

این پژوهشگر لبنانی در ادامه با بیان این مطلب که معیار اسلامی تلاش برای برطرف کردن رنج و فقر در مسلمانان، بیان داشت: خطرناک ترین امری که جوانان مسلمان با آن روبرو می باشند، تهاجم فرهنگی است که دشمن با استفاده از ابزار نظامی و ابزار نرم وارد شده است تا به هدف خود برسد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: این امری است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا وظیفه دانشمندان مسلمان آن است که برای نیل به این مهم تلاش کرده و با چنگ زدن به ریسمان الهی سبب شکست دشمن در این زمینه شوند.

سعاد اعیونی دانشگاه را کارخانه انسان سازی دانست که مسئولیت آینده بشری بر عهده اساتید آن است و افزود: اساتید مسئولیت بزرگی در امر آموزش جوانان دارند که می توانند با تلاش خود باورمندی را در آنان ایجاد کرده و سبب یکپارچگی امت اسلامی شوند.

انتهای پیام/پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.