تهدید به “تجاوز به دختر اوباما” در صورت حمله به سوریه!

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

برخی پایگاه اینترنتی های خبری آمریکا با تیترهایی چون ” تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه” این مطلب را منتشر کرده اند و با جو سازی این موضع شخصی یک فرد در وبلاگ شخصی اش را به موضع ایران نسبت داده اند.

نوشته وبلاگی بخشدار سابق کیش موجی از واکنش ها و خبرسازی های رسانه های محافظه کار آمریکایی علیه ایران را به دنبال داشت.

مطلب ” خدا کنه که آمریکا حمله کنه ” علیرضا فرقانی ۳۰ ساله از مدیران سابق دولت احمدی نژاد در وبلاگش که به دو نسخه فارسی و انگلیسی منتشر می کند در بعضی رسانه های آمریکایی با تیتر” تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه” بازتاب یافت.

علیرضا فرقانی که در تیرماه ۱۳۹۰ و در ۲۸ سالگی به سمت بخشداری کیش رسیده است و سپس به نوشته خودش به سبب اختلاف با دولت احمدی نژاد از کار برکنار شده است، در مطلبی با عنوان خدا کنه امریکا به سوریه حمله کنه نوشته بود۱- انتشار یافتن تمام نقاط ضعف تمام منافع آمریکا در تمام دنیا برای تمام مردم دنیا+آموزش ساده عملیات
۲-  ظرف ۲۱ ساعت یک نفر از خانواده تمامی وزرای آمریکا + سفرای آمریکا + فرماندهان نظامی آمریکا در سرار جهان ربوده خواهد شد
۳-  در ۱۸ ساعت بعدی فیلم قطع عضو آنان در معرض دید همگان گذاشته خواهد شد + ارسال دستی فیلم
۴- باید به اوباما یادآوری کرد که اگر تو حروم زاده ای ، در خاک آمریکا و دیگر نقاط جهان هم می باشند حروم زاده هایی که به راحتی می تونن به ساشا (دختر اوباما) تجاوز کنن.فقط کافیست با آنان دوست شد و ارتباط برقرار کرد که شده.
۵- اوباما به سوریه حمله کن تا برای همیشه از صفحه روزگار محو بشین و افکار عمومی جهان حق بده که باید بهتون حمله و تجاوز می شد.
لطفا حمله کن

وب پایگاه اینترنتی ” دیلی کالر” با انتشار یافتن این خبر نوشت با توجه به اینکه فرقانی یک تحلیلگر و استراتژیست عضو قرار گاه عمار که به نوشته این وب پایگاه اینترنتی یک اندیشکده رادیکال در جمهوری اسلامی ایران است، سخنان و نظرات او را می توان انعکاس دهنده بخش هایی از نظام اسلامی دربارهٔ آمریکا دانست!


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.