تهدید دو شهر مسیحی توسط تروریست‌ها

۲ م دیماه ،

گروهی از تروریست‌های سوری با انتشار یافتن ویدئویی، ساکنان دو شهر مسیحی‌نشین منطقه حما را به حمله گسترده تهدید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه «فرانس ۲۴»، شبه‌نظامیان مخالف دولت سوری امروز با انتشار یافتن ویدئویی ساکنان دو شهر مسیحی‌نشین منطقه «حما» را به حمله تهدید کردند. در این ویدئو به ساکنان این شهرها گفته می‌شود که یا نیروهای هوادار نظام سوریه را از شهر خود خارج کنند، یا باید برای حمله گسترده آماده شوند.

در این ویدئو که از سوی ناظر حقوق بشر سوریه با عنوان «تهدید شهروندان مسیحی سوریه» انتشار یافته، هفت نفر از تروریست‌ها را می‌بینیم که بیانیه‌ای را می‌خوانند و در آن مسیحیان این شهرها را به حمله تهدید می‌کنند.

دو شهری که «راشد ابوفدا» سردسته این گروهک آن‌ها را به حمله تهدید می‌کند، «محردا» و «الثغلبیه» می باشند که پیش از آغاز درگیری‌ها هریک ده‌ها هزار نفر جمعیت داشته‌اند. هرچند که بسیاری از ساکنان این شهرها اکنون از بیم حمله تروریست‌ها خانه‌های خود را ترک و در بندر طرطوس پناه گرفته‌اند.

صبح امروز نیز ویدئویی از شکنجه یک شهروند مسیحی شهر «الثغلبیه» انتشار یافت که تروریست‌ها در حال شکنجه وی بودند. «زاید بنجامین» خبرنگار با سابقه تحولات سوریه هویت این فرد را «فیلیپ سلیمان» اعلام کرده و تروریست‌ها او را به عضویت در گروه‌های حامی دولت متهم کرده‌اند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.