تهران، میزبان سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان استان ها

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۹:۲۷:۲۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از میزبانی تهران در سمینار روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این سمینار با حمایت مهندس فرهمند مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و همکاری و همراهی دکتر ا نصاری فرد مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، طی روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ۹۱ در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری هر چه مطلوبتر این سمینار، افزود: مدیران روابط عمومی ۳۱ استان کشور، فردا بعدازظهر ام(سه شنبه) وارد تهران می شوند و پس از استقرار در هتل آکادمی ملی المپیک، فردا شب در جلسه هماهنگی حضور خواهند یافت.
پیام نظر از برنامه های متنوع در دومین روز سمینار گفت و ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، سالن همایش های آکادمی ملی المپیک از ساعت ۹ صبح، شاهد مراسم باشکوهی خواهد بود که در جریان آن مدیران روابط عمومی استانها، ضمن تماشای کلیپ هایی در ارتباط با ورزش و روابط عمومی، پای سخن مهندس فرهمند و دکتر انصاری فرد خواهند نشست و از نزدیک با دیدگاه های آنان درخصوص جایگاه روابط عمومی ها در ورزش کشور و نقش آنها در ارتقا توانمندیهای جوانان آشنا خواهند شد. همچنین دکتراحمدی رئیس انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی و دکتر کاظمی دینان از انجمن روابط عمومی نیز دقایقی با مدیران روابط عمومی استانهای کشور سخن خواهند گفت.
وی همچنین گفت: اوج برنامه این روز، برگزاری مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات و حوزه های استان تهران و هیئت های ورزشی پایتخت در سال ۹۰ خواهد بود، ضمن آنکه از کارگروه روابط عمومی استان تهران به پاس عملکرد سال گذشته شان تجلیل می شود و گواهینامه دوره آموزش دانشکده خبر به ۳۰ نفر از همکاران فعال روابط عمومی هیات ها و ا دارات ورزش و جوانان استان تهران اهدا خواهد شد.
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، بازدید از خبرگزاری فارس را در بعدازظهر روز چهارشنبه، از دیگر برنامه های مدیران روابط عمومی دانست.
به گفته وی از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نیز در سومین روز کار سمینار، جلسات تخصصی روابط عمومی ها، در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و در ادامه مسئولان روابط عمومی استان ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود می پردازند و پاسخ خود را از کارشناسان روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان دریافت خواهند کرد. پایان بخش این سمینار نیز جمع بندی موضوعات و مطالب ارائه شده خواهد بود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۰۹۲۷۲۷۲۷۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.