تهرانی‌ها تیر و مرداد بیشتر دعوا کردند

جام جم آنلاین: در پنج ماهه نخست امسال ۴۸ هزار و ۴۶ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کردند، درحالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و ۵۳۹ نفر بود.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، میزان مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان در پنج ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یک درصد کاهش یافت.

از کل مراجعات نزاع در پنج ماهه امسال ۳۱هزار و ۸۴۹ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۱۹۷ نفر زن بودند که تعداد مراجعین مرد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیم و تعداد زنان دو درصد کاهش یافته است.

بر اساس این آمار در پنج ماهه نخست امسال بیشترین میزان مراجعات نزاع با ۱۱ هزار و نه نفر مربوط به تیرماه بوده و پس از آن بیشترین مراجعات نزاع با ۱۰ هزار و ۱۲۷ نفر و ۱۰ هزار و ۹۸ نفر به ترتیب در مرداد و خرداد ثبت شده‌ است.

در پنج ماهه امسال نیز کمترین مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران با هفت هزار و ۴۲۹ نفر در فروردین ماه گزارش شده‌ است.

در اردیبهشت امسال نیز ۹ هزار و ۳۸۳ نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

یادآور می شود میزان مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران در تیر و مرداد امسال نسبت به سال گذشته به ترتیب، ۹٫۲ و ۴٫۲ درصد افزایش یافته‌است.

 نکته قابل توجه اینکه در تیر امسال مراجعه زنان به مراکز پزشکی قانونی تهران به دلیل نزاع نسبت به سال قبل ۱۴٫۶ درصد افزایش داشته و از سه هزار و ۲۹۹ نفر در تیر سال گذشته به سه هزار و ۷۸۱ نفر در تیرماه امسال رسیده‌ است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.