تهرانی، مدیری و توسلی به «قلب یخی»ها پیوستند

سینما و تلویزیون > سینمای‌ایران  – 
هدیه تهرانی، مهران مدیری و هانیه توسلی از بازیگران جدید فصل سوم «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم هستند.

مهر نوشت: فصل سوم مجموعه “قلب یخی” به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی کمال طباطبایی به زودی کلید می‌خورد. هم اکنون گروه مشغول پیش تولید و کار در لوکیشن تازه مجموعه در حوالی اتوبان همت هستند.

در این فصل جدید هدیه تهرانی، مهران مدیری و هانیه توسلی به عنوان بازیگران جدید در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین شنیده‌ها حاکی است مهناز افشار نیز قرار است در این مجموعه بازی کند.

سید مهرداد ضیائی، الناز شاکر دوست و حسین یاری از دیگر بازیگرانی هستند که در دو فصل قبلی نیز در “قلب یخی” بازی داشتند. گویا مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش شیوا و یکی از کاراکترهای اصلی این مجموعه قرار نیست در فصل سوم حضور پیدا کند.

فصل و دوم مجموعه “قلب یخی” توسط محمد حسین لطیفی ساخته شد و نویسندگی این کار نیز بر عهده حامد عنقا بود. اما پس از توزیع قسمت‌های پایانی فصل دوم مجموعه، کار با ممیزی‌های فراوانی روبرو شد و لطیفی از کارگردانی ادامه “قلب یخی” انصراف داد.

همچنین حامد عنقا نیز پس از حتی چندین جلسه مشترک با سامان مقدم از همکاری با این گروه منصرف شد. بازیگرانی همچون افشار، تهرانی و توسلی پیش از در فیلم‌های سینمایی و حتی مجموعه‌های تلویزیونی سامان مقدم حضور داشتند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.