تهرانی‌نژاد: حریفان را به خوبی آنالیز و نتایج لازم را می‌گیریم

۱۳م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم در دقایقی که روی آن کار کرده بودیم به نتیجه لازم دست یابیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم در دقایقی که روی آن کار کرده بودیم به نتیجه لازم دست یابیم.

سعید تهرانی‌نژاد پس از برد تیم فرنزیونایتد اندونزی و صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه مالزی گفت: قبل از هر چیز باید تشکر کنم از آکادمی فرنز یونایتد مالزی به خاطر برگزاری این مسابقات. من تیم‌های آکادمی فرنز یونایتد، تیم ملی مالزی و نماینده اندونزی را با کیفیت دیدم. حالا ما با رسیدن به مرحله بعد و با ریکاوری خوب و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم‌های مالزی، برنامه خاصی داریم که امیدوارم بتوانیم آن مرحله را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تیم فرنز یونایتد اندونزی را کاملا آنالیز کرده بودیم. آنها متکی به سرعت و دوندگی بسیار بودند و توانستیم با شناسایی کامل آنها، کنترل بازی را در دست بگیریم. نماینده اندونزی دو بازیکن تاثیرگذار داشت؛ یکی بازیکن شماره ۱۳ و دیگری بازیکن شماره ۷، بخوبی فضاها را برای آنها بسته بودیم که نتوانند کارشان را به خوبی انجام بدهند اما در مقابل از شرایط فیزیکی و توانایی تکنیکی بازیکنان خودمان بهره بردیم و نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم زدیم.

تهرانی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: تنها مشکلی که وجود دارد، فرصت بازسازی برای این بازیکنان در این شرایط سنی است که این زمان بسیار اندک است. ما باید تدارک خوبی ببینیم تا بتوانیم بازی بعدی را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: در این بازی در دقایق ابتدایی به سبب کیفیت و لغزندگی زمین مسابقه و همچنین به سبب اولین حضور در این ورزشگاه، بچه‌های ما غافلگیر شدند اما هر چه از زمان بازی گذشت، ما بهتر بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به نتیجه مطلوب دست یابیم. ما یک پنالتی و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم اما علیرغم برتری کامل بر حریف، بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.