تهران میزبان دانشمندان مالی اسلامی جهان

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۱۲:۰۱:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دانشمندان و مدیران ارشد مالی ۱۱ کشور جهان در چهارمین دوره آموزش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی شرکت خواهند کرد.
به گزارش آریا، کارشناس مالی اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در این دوره اندیشمندان و مدیران ارشد مالی از کشورهای عربستان، مالزی، افغانستان، بنگلادش، هند، اندونزی، عمان، پاکستان، سوریه، ترکیه و سودان حضور خواهند داشت.
مجید پیره افزود: دراین دوره آموزشی، آخرین دستاوردهای کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار که قابلیت عرضه در سطح بین‌المللی را دارد، برای حاضران ارائه می شود.
وی اظهار داشت: ارائه مصوبات کمیته تخصصی فقهی سازمان بورس در زمینه بانی فقهی بازار سرمایه اسلامی، تجربه ایران در انتشار اوراق اجاره، طراحی صکوک سلف موازی و صکوک مرابحه، مهم ترین مباحثی است که در این دوره آموزشی برای حاضران تشریح خواهد شد.
پیره به برگزاری همزمان چهارمین دوره آموزشی بین المللی بازار سرمایه اسلامی و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان دراین دوره آموزشی در بازدید از نمایشگاه از نزدیک با سازوکار اجرایی و آخرین پیشرفت های بازار سرمایه ایران آشنا خواهند شد.
چهارمین دوره آموزش بین المللی بازار سرمایه اسلامی روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری با سخنرانی دکتر “علی صالح آبادی” رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در تهران آغاز می شود.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت مالی در جهان در روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری، توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و با مشارکت سایر دست‌اندرکاران بازار سرمایه، بازار پول و بیمه کشور، در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهـران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۲۰۱۱۲۹۱۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.