تهران میزبان کنفرانس بنگاه اقتصادی پیشرو در افق ایران ۱۴۰۴

موانع و چالشهای پیش‌روی فضای کسب و کار و راههای حل آن، در کنفرانس دو روزه بنگاه اقتصادی پیشرو در افق ایران ۱۴۰۴ بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فراهم آوردن بسترهای لازم و شناسایی چالشهای پیش‌روی بنگاهها با سرمایه ایرانی در مسیر تحقیق و ایجاد بنگاههای پیشرو به منظور تولید ملی دستور کار اصلی این همایش خواهد بود که در روزهای هفدهم و هجدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش ۱۵ محور اساسی از سوی اعضای هیات علمی این کنفرانس تعیین شده که در سه بخش اقتصاد سیاسی، محیط کسب و کار و اقتصاد کلان مطرح شده و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در روز نخست و پس از مراسم افتتاحیه، سه پانل تخصصی برگزار خواهد شد و تعدادی از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بخش خصوصی و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نقطه نظرات خود را در خصوص محورهای تعیین شده مطرح خواهند کرد.

همچنین در روز دوم نیز سخنرانیهایی با موضوعاتی نظیر “سازمان پیشرو، توجیه‌گر یا اخلاق گرا؟!” روشهای کاهش هزینه‌ها در بنگاههای اقتصادی پیشرو، راهکارهای تامین منابع مالی در بنگاههای اقتصادی، بازار سرمایه و مباحث مرتبط با بورس در بنگاه‌های پیشرو و غیره انجام خواهد شد.

طبق اعلام، علاقه‌مندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند از طریق سایت http://aei.conf.imi.ir یا شماره تماس ۲۲۰۴۶۵۲۸ کسب اطلاع و هماهنگی کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.